söndag 2 mars 2014

27 dagar kvar!!

Ack så kass jag blivit på att blogga.. Det är ju inte direkt i brist på tid som jag inte gört.. För tid det har jag utan tvekan ;) Jag går här hemma å dräller hela dagarna.. Pluggar lite då å då :) 

Har misskött mig denna veckan så nu har jag allt att ta igen idag å här sitter jag och bloggar..

Dåligt Marie.. Seg vecka å helg.. Jag är trött efter att ha varit i stan i fredags, det sitter i fortfarande tyvärr.. Å det är inte skoj, kan inte ens åka till stan några timmar längre utan att få men utav det i flera dagar...

Va på Johans bowls tävling igår, det va skoj faktiskt.. Han kom hem sent då han kom trea, han blev toknöjd.. Han är iväg idag med men jag har ont i höfterna efter att suttit i 4 timmar på en träbänk, det va inte skönt så får sitta i soffan idag för stolen går inte :) Hehe! 

Nu är det 27 dagar kvar tills det är sagt den ska komma, jag börjar bli livrädd.. Haha börjar inse jag inte alls är redo att viga mitt liv till en annan person ;) Men det blir jag ju när den väl är ute, men nu före känns det mest jobbigt.. Alla mammor längtar efter sitt barn, inte jag.. Det får gärna vara kvar om det vill.. Haha! Jag har väldigt svårt att sätta in mig i mammarollen, men det kan ha å göra med att det är mitt första och jag inte gillar barn ;) Men jag vet ju att när jag väl får hålla mitt barn första gången att jag får mammakänslor och älskar den där lilla konstiga saken.. Hehe! Jag känner bara inget sånt nu.. 
Allt är iaf färdigt för att den ska komma, precis allt.. Vi saknar inget alls.. Bara en skrikande unge.. Usch! 

Jaja jag får se när nästa uppdatering blir.. Nu måste jag plugga.. Trööögt!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar