onsdag 1 december 2010

Oooonsdag!

Tjoohooo!!
Idag har jag å Nattis bakat pepparkakor.. Jag var trött å Nattis hade bråttom, vi får nog ta en bakdag till! Jag måste sluta ligga uppe hela nätterna, men hittade en väldigt bra serie igår.. The walking dead... Riktigt bra, jag ligger på helspänn hela tiden.. Å jag gillar inte zombies annars, men denna serie var väldigt bra... Det har bara släppts 4 avsnitt än.. Tror det femte kommer nu i dagarna.. Hehe! Se den iaf, den är kanonbra!





Har ju glömt å skriva vad jag fick av min bror i måndags... Peter, han var ju på vad jag kalla nördmässa í helgen.. Å där vart ju vad jag anser 2 snygga karlar.. Hehe, Edward Furlong och Joe Flanigan... Edward kanske inte är så otroligt snygg just nu, men han har varit.. Det räknas ;) Haha!! Joe spelar ju i Stargate Atlantis.. Jag gillar det bäst av alla Stargate... Jag är ju som sagt en serie nörd å ser alla serie å hittar alltid ngt bra i alla... Iaf, jag bad Peter ta autografer.. Som alltid, jag har alltid samlat såna.. Lite kändisgalen.. Jaaa tack.. Hihi!! Iaf det fick jag...

Yees, Joe har skrivit.. Marie, Hope to see you next time.... Haha! Edward skrev bara To Marie.. Men det får la duga! Haha! 43 år är Joe, kan man inte tro.. Han är ju göörsnygg.. Hihi!

Har lite ont i huvudet så tog en ipren, inte bra.. Känner redan hur jag börjar få allergi, not good! :)
Tål inte ipren.. Bara alvedon som passar mig.. Har spanat på Hem till gården, i vanlig ordning... Jag älskar verkligen detta programmet.. Hehe!!

Nej nu ska jag ge mig ut en liten sväng, har ont i huvudet så behöver nog lite frisk luft.. För det har vi ute nu, massa friskt... 25 minus hade jag när ja gick upp.. Gottans :)
Till veckan ska jag börja i Hemtjänsten igen, ska gå bredvid måndag, tisdag och fredag... Så jag kommer in i det igen.. Sen på torsdag så börjar jag 9-15.30 på coop.. Sen 16.30-22.00 på hemtjänsten.. Den kvällen kommer jag vara trött.. Så ska jag upp tidigt på fredag.. Ojoj.. Insåg nu att det blir inte mycket sömn till veckan.. Inte bra :) Haha! Ja jag  älskar att sova, på dagen.. Lägger mig ju inte i tid på kvällen.. Ska börja med detta nu!!


Xoxo

4 kommentarer:

  1. Roligt å komma in i hemtjänsten lite igen, lite extra pengar ;)

    SvaraRadera
  2. Verkligen!! Ska bli skojsigt faktiskt! :) Å jag behöver ju extra pengar om man säger så ;)

    SvaraRadera
  3. jag är så snäll att jag nästan skäms:)

    SvaraRadera