tisdag 10 januari 2012

Tears In Heaven...


Idag hade min kära mamma fyllt 63 år :) Men ist för att fira med presenter och tårta så får man skänka en tanke till henne ist... Gör man visserligen nästan varje dag.. 

Jag har sagt det förr å säger det igen, minns knappt livet med mamma längre.. Otroligt sorgligt.. Peter känner att julen aldrig blir sig lik.. Själv minns jag knappt julen med mamma, minns när hon vart sjuk å knappt var med.. Men resten är borta, allt finns på kort å det finns knappt några..  Otroligt tråkigt, men det är väl så det blir.. Jag kanske minns mer senare... Men tror inte det.. Man förtränger ju det tråkiga och eftersom mamma var sjuk så har man ju förträngt det.. Minns dock när hon fyllde år sista gången och alla kom till mig och åt julbord och firade att julen var över.. Peter kom hem för det kanske var hennes sista födelsedag och tyvärr blev det så.. Minns nu när vi var iväg jag mamma å pappa sista gången ute och handlade.. Hon köpte mig ett halsband med ett M på..  Har kvar asken och kvittot.. Självklart halabandet oxå.. Men kan ju inte ha halsband längre.. Tatuering ;)

Nä nu har jag skrivit tillräckligt om detta, nu måste jag ta mig en dusch före jag lägger mig, orkar inte det imorn, för jag vill vila så länge jag kan ja :)
Måste nog skicka in min mobil på lagning, känns sådär faktiskt.. Vill icke :P Men den bara laggar, funkar knappt.. Riktigt trist..

Grattis Mamma på din dag! Ska skicka upp en lykta till dig ikväll! 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar