söndag 21 augusti 2011

We´re so over, we need a new word for over....

Då var denna helgen över... Har gått så himla fort :)

Fredagen var full av planering och fix inför kvällen... Kändes ganska surt att det regnade så... Jag gillade det inte! Men va fan, sol i sinnet som Rudolf Andersson säger :) Haha!

På dagen fick jag en förkylningsattack.. Men det stoppade mig inte.. Klockan fem kom Alex å det var dags att göra sig iordning för att dra.. Vi kom till Erika å började dricka.. Tog ett tag före vi kom igång.. Jag åkte iväg å käkade på Granbacka en sväng, svingott var det :) Sen när jag kom till Kalle å Erika så var det värsta röjet.. Det var fest som attan.. Jävlar vad vi röjde.. Herregud :) Gör kul..

Sen drog vi till Granbacka.. Jag surrade runt som vanligt, tjötade med folk å var överallt.. Jag gillar det så.. Jag var knappt på dansgolvet.. Lite illa, men jaja :)

När jag kom hem på natten var jag kall å frusen så det fick bli en varm dusch å sen låg jag å lyssnade på musik :) En 5 somnade jag tror jag :)

Klockan 8 vaknade jag, illa! Men skulle städa på Granbacka klockan 9.. Inte skoj, men städet var bra igång när vi kom jag å syrran, damlaget var redan igång å det var bra iordning. Vi körde massa saker till kiosken å ställde det där.. Sen hem å sova gott! :) Jag blev väckt av Alex som ansåg jag skulle med till Sibylla.. Jag ville inte å då skällde hon ut mig ;) Men sen när jag hörde Carro satt ute å vänta åkte jag me ändå :) Sen efter sibylla så åkte vi till Alex å såg på film... Efter filmen bestämde vi oss för att spela minigolf jag carro å alex.. Så vi drog till Vita Sandars i Mellerud... Så bra bana! :) Sen avslutade vi kvällen med grillning hos Alex å Anders..

Hade med andra ord en helt perfekt bakisdag! Kunde inte bli bättre.. Förutom att jag blev väldigt förkyld å fick feber igår kväll.. Å idag mår jag inte bättre å har feber än.. Jävla trögt måste jag säga.. Skulle ha jobbat ikväll, men orkar inte.. Svettas bara jag gör ngt.. Så vilar mig härligt ist..

Jag skulle behöva ha någon som lagar mat åt mig just nu, ligger under filten å svettas men på samma gång fryser.. Suck! :) Jag gillar inte att vara sjuk, värsta jag vet.. Men har blivit sjuk ganska mycket nu det senaste, eller ja förkyld några dagar.. Det är väl för jag ränner så ;) Jag slängde av mig jackan i helgen, var helt genomsvett så klarade inte av den ju... Den funkade inte.. Hehe!

Jag och Carro pratade på att man skulle försöka få fram en app på mobilen som funkar som alkolås.. Å man kan lägga in namnen på dom som man inte får skicka till under natten man festar typ.. Det hade jag ju behövt i helgen.. Haha! Visst jag skickade inget först, men jag skickade ngt jag helst håller för mig själv.... Ngt jag knappt ens visste om.. Men neejdå! Hatar att vakna upp och inse vad man gjort... Men jaja, nu har jag försagt mig och får leva med det.. Hahahahah!!! Jobbigt men men! Inget att göra åt, its to late...
Äsch inte tänker jag skämmas för det, jag skrev ju bara vad jag tyckte.. Ja det blir nog bra...

Men en sån app på mobilen vore nog klockrent :) Haha!
Till helgen är det dags för fest igen, jisses.. Hur ska jag orka med det.. Men Haaks måste man på.. Dom är så jävla bra, sist jag var på dom hade jag träningsvärk i 4 dagar.. Då har man dansat må jag säga.. Men enda problemet är att jag ska jobba hela helgen.. Näääj! Men det blir lagom fylla med andra ord, bara så man blir lagom glad.. Haha! Iaf så man orkar jobba dagen efter.. Men det ska nog gå bra.. Helgen efter det är det dags för Kräftskiva hos syrran.. Jag känner att3 helger med fest blir lite mer än jag orkar med.. Jag får väl se hur det går.. Haha! Blir iaf jävligt många nyktra helger framåt... Det ska bli gott.. Jag älskar hösten, man har inga fester man måste vara på mm.. Det är inte som liksom Granbacka, Kåtebol, Midsommar, Håbol å alla saker man alltid måste vara på :) Nu kan man se på film varje helg å tända ljus å mysa bara.. Jag  gillar´t! :)

Kan oxå bli tråkigt i längden, men då kan man köra om man känner för fest.. Tror minsann att man måste bowla i höst, det måste vi få till mer gånger med.. Ja det tror jag.. :) Det är förbannat kul å man kan göra det nykter, men helst med alkohol i kroppen då :)
Var ju i Mellerud igår och spelade minigolf å jag kände återigen att fan vad jag vill å SKA testa på golf nästa sommar, det är en sån där sak jag måste göra :) Hehe! Jag kan nog tycka det är kul.. Vill iaf testa på det :)
Hehe!

Det var någon jag pratade med i helgen om att man började bli gammal nu å snart dags att stadga sig... Tycker folk att man inte kan vara ensam såhär i alla år eller ;) Haha joorå! Det är inga problem, men trist är det.. Nu vill jag ha ett hus på landet å sambo! Ge mig! Jepp jag vet, jag skrev landet... Illa va.. Men kanske inte direkt på landet.. Men iaf utanför ett samhälle.. Typ så som Eve å Niklas ska bo, det är lagom avstånd.. Man kan både cykla å gå.. Men ändå har dom lugnet å tystnaden.. Å en varm sommarkväll kan man sitta ute och höra fåglarna kvittra å inget mer.. Jag är ledsen, men det är nog så jag vill ha det när jag blir stor.. Haha!
Så det är bara att hitta någon som kan stå ut med mina små egenheter jag fått ihop efter alla år jag bott själv och så... Lättare sagt än gjort :)

Ne nu ska jag ta å fixa middag.. Ngt med kyckling får det bli.... Ikväll blir det levande ljus och film... Mys på hög nivå ska det vara... Helt själv, inte på ensam humör idag dock.. Men blir väl..

Vem behöver egentligen en kille, jag har ju dessa 3! :)


Xoxo






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar