måndag 22 september 2014

Snart 6 månader!



Livet leker på! Ebba är snart 6 månader, hon börjar få sina två första tänder nu :) 
Vi har påbörjat tapetseringen hemma i huset, kommer bli så himla fint! Underbart! 

Idag ska jag till läraren å gå igenom nästa kurs, andra kursen är klar om en vecka så då påbörjar jag nummer 3.. Blir svårare och svårare och jag behöver plugga mer och mer.. Men nu får jag göra upp en plan att jag måste varje dag, måndag till fredag plugga typ från 8-12 eller ngt.. Jag vill ju inte plugga på kvällar så då får man ta dagarna, men hur ska jag då kunna åka iväg på alla dessa barn träffar som är överallt... Elin tyckte jag skulle testa här i Högsäter å Färgelanda å sen har vi Bäcke, men sånt har jag inte tid till.. Stackars barn :) Hon lär aldrig få umgås med andra ungar..Hehe..


Min skrutta för några veckor sen... 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar